Shelmet Shelmet przypomina różowo-zielonego ślimaka w muszli. Jego muszla jest szara z trzema granatowymi kropkami i przypomina hełm rycerski z małymi nóżkami. Gdy zostaje zaatakowany zamyka wieka swojej skorupki. Może pluć trującym lepkim płynem. Ewoluuje, gdy zostanie skąpany w energii elektrycznej w pobliżu Karrablast. Przyczyny wciąż są nieznane. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Typy |
Robak |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Odporności |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Przyrosty |
Atak + 2 Obrona + 4 Sp. Atak + 2 Sp. Obrona + 3 Życie + 15 Celność + 3 Uniki + 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dostępne ataki |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dostępne TM |
|